Språk:
Ingen produkt  
Till Kassan  

Vanliga frågor

Hur vet jag att Zoesfactory är en säker hemsida?

Zoesfactory.com är certifierad e-handel, det betyder att du kan känna dig trygg & säker när du handlar av oss. Certifierad e-handels uppgift är att skydda dig som konsument och endast stabila och seriösa e-butiker kan bli certifierade. För att läsa mer om Certifierad E-handel och dina rättigheter som konsument kan du besöka https://www.ehandelscertifiering.se/

Zoesfactorys certifikat hittar på https://www.ehandelscertifiering.se/

 

Produktfrågor:

 

Kan man vässa era Matte lips?

Våra Matte lips går att vässa och vässas med en större pennvässare. Vi säljer anpassade pennvässare för våra Matte lips.

 

Kan man köpa era Matte lips separat?

Nej, våra Matte lips säljs endast i 3-pack.

 

Är era produkter djurtestade?

Nej. Våran leverantör har lovat oss att produkterna är cruelty free.

 

 

Betalning/Faktura:

 

När får jag min faktura?

Har du valt att betala med Klarna faktura så skickas fakturan ut via email samtidigt som vi skickar ut ordern.

 

Jag hittar inte min faktura, hur går jag till väga?

Om du har råkat radera din faktura, eller inte kan hitta den kontakta vår kundservice på zoesfactory@gmail.com

 

Vilka betalsätt kan jag använda mig av hos Zoesfactory?

 

KLARNA CHECKOUT
Zoesfactory är anslutna till Klarna Checkout som är ledande inom betaltjänster i Norden. Genom Klarna Checkout erbjuds du olika betalsätt efter att du har bekräftat ditt köp i kassan. De betalsätt som erbjuds är anpassade efter just dig. Faktura är förvalt men du kan givetvis ändra betalsätt i steg 2 till något som passar dig som till exempel kortbetalning eller direktbetalning via bank. Alla betalsätt är 100 % säkra och informationen du anger delas inte ut till tredje part.

 

KLARNA FAKTURA

Via Klarna Faktura är betaltiden 14 dagar men du kan även välja alternativet Klarna Konto som är ett betalsätt där du väljer hur mycket du vill betala varje månad. För att kunna välja Klarna faktura som betalsätt så måste dock vissa krav vara uppfyllda. Du ska vara över 18 år utan betalningsanmärkningar och din adress måste vara densamma som den du är folkbokförd på. Du får heller inte ha obetalda krav från Klarna. Fakturan skickas ut via email samtidigt som vi skickar ut ordern. Om betalningen blir försenad skickar Klarna ut en påminnelse och tar då ut en påminnelseavgift för att täcka kostnaderna.

 

PayPAL
PayPal är ett e-handelsföretag som erbjuder tjänster för betalningar och penningöverföringar över Internet och via mobil. Med Paypal kan man betala och överföra pengar utan att avslöja sina betalningsuppgifter, och man kan välja att betala med antingen kontosaldot på Paypal eller med det kreditkort som man har valt att koppla till sitt Paypal-konto. Paypal fungerar som ett elektroniskt alternativ till traditionella betalningsmetoder så som checkar och betalningsanvisningar.

  

Order/leverans:

 

Hur lång är leveranstiden?

Vi har leveranstid mellan 2-7 arbetsdagar, vilket innebär att helger och röda dagar ej är inkluderade.

 

Jag har inte fått min orderbekräftelse, vad gör jag?

Om du inte har fått din orderbekräftelse kan den ha hamnat i din skräppost. Om den inte ligger där, kontakta vår kundservice zoesfactory@gmail.com

 

Jag har inte mottagit mitt paket, vad gör jag?

Du kommer att få ett sms med ett spårningsnummer. Med det kan du se vart ditt paket befinner sig via postnords hemsida.

 

Då vi skickar varorna hem till dig krävs det att ditt namn står på dörren på den adress du har angivit vid din beställning. Om du ej har gjort detta så kommer ditt paket returneras till oss. Vi kommer då att kontakta dig via telefon för att stämma av att allting stämmer, där efter skickar vi om ditt paket. Ytterligare fraktkostnad på 29 kr tillkommer.

 

Har du trots detta inte fått ditt paket, kontakta vår kundservice på: zoesfactory@gmail.com

 

Försenad leverans/häva köp.

Kan inte Zoesfactory leverera beställda produkter inom angiven leveranstid  (upp till 7 dagar) har du rätt att häva köpet. Vid försenad leverans kan ny föreslagen leveranstid erbjudas, godkänner du inte det har du rätt att häva köpet. Är varan förskotts-betald återbetalas pengarna inom 30 dagar.

 

Retur och ångerrätt:

 

Jag vill returnera min vara, hur gör jag?

Enligt lagen om Distanshandel har du som konsument rätt att ångra ditt köp utan speciell anledning inom 14 dagar från det att du tagit emot varorna. Av hygieniska skäl gäller detta ej smink- och hudvårdsprodukter.

 

Retursedel finns bifogad i din försändelse vid leverans. Saknas den eller har kommit bort, kontakta vår kundservice på zoesfactory@gmail.com

All retur per post bekostas av dig som kund. Vid retur återbetalar vi tillbaka varans belopp eller makulerar eventuell faktura. I de fall köpet betalats med kort sker återbetalning till det använda kortet vid köpet.

 

Skicka din retur till:

ZoesFactory

Warfvinges väg 18

SE-112 51 Stockholm.

 

Min vara var trasig/skadad när jag fick hem den, hur går jag tillväga?

Om din vara är trasig eller skadad vid leverans kontakta vår kundservice på zoesfactory@gmail.com

 

Produkten ska vara oanvänd och i eventuell originalförpackning. Varan skall emballeras väl och skickas tillsammans med retur-/reklamationssedel. Returfrakten bekostas av dig som kund och ersätts vid godkänd reklamation. Spara alltid kollinumret. Zoesfactory ansvarar inte för transportrisken vid returfrakt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

+ Visa mer


Hittade inga produkter